Dziękuję Wszystkim za komentarze :)

wtorek, 25 czerwca 2013

śpioch Tilda

Deszczowa pogoda za oknem skłania do spania,
 postanowiłam się nie dać i zabrałam się za dokończenie śpiocha,
 którego zaczęłam już jakiś czas temu.
Efekt jest taki ...




 a tutaj już na swoim nowym miejscu

niestety za długo tam nie posiedział, gdyż został uprowadzony przez moją małą testerkę :)
przeszedł solidne testy, jego wytrzymałość była sprawdzana z każdej strony,
łącznie z szybkim schodzeniem po schodach :)
testy przeszedł w 100 %
nadal jest cały a testerka szczęśliwa
wygląda na to, że znalazł nowego właściciela a raczej właścicielkę ...

3 komentarze:

  1. no i dobrze, co by tak sam na świecie robił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudny!!! :) anielski śpioch skradł mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny ...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...